تلويزيون اپل تا سال ۲۰۱۳ به بازار مي‌آيد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تلويزيون اپل تا سال ۲۰۱۳ به بازار مي‌آيد
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : جمعه 18 فروردين 1391

تلويزيون اپل تا سال ۲۰۱۳ به بازار مي‌آيد

تلويزيون اپل تا سال ۲۰۱۳ به بازار مي‌آيد

 

به گفته يک گروه تحقيقاني کار بر روي تلويزيون اپل همچنان ادامه دارد ولي حداقل تا سال آينده وارد بازار نمي‌‎شود.Cnet نوشت: بر اساس جديدترين شايعات تلويزيون اپل زودتر از 2013 به دستمان نمي‌رسد.

به نوشته يک سايت خبري به نام Business Insider، گروه تحقيقياتي آسيايي به نام CLSA در يادداشتي عنوان داشت: ما همچنان منتظريم تلويزيون اپل را به عنوان يکي از بزرگترين رويدادهاي خبري 2013 ببينيم.
در اين يادداشت خاطر نشان شده است که Foxconn ، توليد کننده محصولات اپل تصميم گرفته است در شارپ الکترونيک سرمايه گذاري کند که اين امر به شايعه در راه بودن تلويزيون اپل قوت مي‌بخشد. به گفته Business Insider پانل‌هاي تلويزيون اپل را کمپاني شارپ فراهم مي‌کند.
در طول چند سال گذشته همواره شايعاتي درباره اينکه در آينده‌اي نزديک تلويزيون اپل وارد بازار خواهد شد وجود داشته است. در اويل ماه ژانويه صحبت از صفحه 50 اينچي اين تلويزيون بود و در اواخر ژانويه گزارش‌ها همه مربوط به مصاحبه‌هايي با فراهم کنندگان قطعات اصلي اين تلويزيون بود.
USA Today به نقل از يکي از موسسان اپل در ماه ژانويه نوشته بود: من منتظرم اپل به زودي وارد بازار تلويزيون شود و همچنين انتظار دارم اپل بتواند اتاق نشيمن منزل را تبديل به مرکز سرگرمي‌هاي خانواده کند و مانند تمام محصولاتي که اين کمپاني تاکنون ساخته است تاثير گذار باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رايانه و اينترنت، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.